Skupinové lekce

Sál je primárně určen pro skupinové lekce, avšak v době, kdy v sále neprobíhá žádná vypsaná lekce (viz. rezervační systém), je tento sál možno využít i se všemi pomůckami, které v něm naleznete.

Kruháč

Z pohledu stručnosti a jasnosti bychom přiblížili kruhový trénink jako nejefektivnější způsob, jak posílit celé tělo. Cvičení zde probíhá buď s vlastním váhou těla, či za použití externí váhy. Na své si přijdou siláci, vytrvalci či rekreační cvičenci, kteří si chtějí užít skvělý čas ve skupině sportovně nadšených lidí a pohodových trenérů.

 

Popis jednotlivých lekcí:

Silový kruháč
Lekce je zaměřena na cviky s externí váhou. V průběhu lekce se řeší nácvik a správná technika nadstavbovým cviků, které Vašemu tělu dají potřebný impulz a nakopnou Vás k lepším výsledkům. Kettlebell, olympijská osa, jednoruční činky, gymnastické prvky. Krátký nástřel toho, na co se můžete na této lekci těšit.

Kardio kruháč
Jedná se o frekvenční kruhový trénink, při kterém vypálíte všechny potřebné kalorie z těla. Cviky jsou zde dynamické, ve vysokém tempu, skákání a hopsání vždy vítáno, ale také se můžete těšit na cviky s externí váhou, na kterou jste zvyklý a která dotvoří Vaši lekci k dokonalosti.

Kruháč ve dvojicích
Jak se říká: „Ve dvou se to lépe táhne.“ Stanoviště na této lekci jsou přizpůsobeny pro cvičení ve dvojicích, kdy buď se svým parťákem spolupracujete, nebo Vás naopak svým tempem žene k lepším výkonům. Jednotlivá stanoviště jsou tomuto cvičení přizpůsobeny tak, že jejich obtížnost v sobě nenese velké riziko neúspěšného zvládnutí. Není potřeba přijít na lekci ve dvou, parťák ti bude vždy k dispozici.  

Nauč se cvičit / cviky na kruháči:
Workshop zaměřený na Vaše dotazy ohledně cviků, které každodenně děláte na Bitevku. Dělám správně dřep? Proč mě pořád bolí záda? Jak se to teda správně dělá?
Vše musí mít pevný základ. Takže osnova kurzu bude sestavena s důrazem na základní cviky s vlastní váhou, ze kterých pak vychází vše ostatní. Všechny Vaše dotazy jsou více než vítány, vše si ukážeme, rozebereme a naučíme.
Kapacita: 10 lidí, Délka: 90min

Nauč se cvičit / kettlebell:
Swing či snatch ti nic neříká? A chceš se naučit správně používat tuto cvičební pomůcku, díky které dojdeš ke svým tíženým výsledkům? Tak přesně tady ti dáváme prostor se naučit jakýkoliv cvik s ketllebells, který budeš chtít.
Kapacita: 10 lidí, Délka: 90min

Kruháč – začátečníci

Tato lekce je primárně vypsaná pro začínající cvičence, pro sportovce po delší pauze a pro všechny, kteří potřebují zjistit, která úroveň obtížnosti jim bude sedět do startu získávání zpět své kondice. Primárně cvičení s vlastní váhou těla bez použití externí váhy, méně náročné cviky, delší pauzy.

Nauč se cvičit – workshopy

Chceme, ať nejen cvičíte, ale především ať cvičíte správně, tak jsme pro Vás otevřeli tento workshop, který bude dostupný každou neděli a bude mít dvě podoby.
Nejde ti na kruháči nějaký cvik? Nejsi si jistý, jestli cvičíš správně? Zde ti nabízíme prostor se to pořádně naučit, protože víme, že na lekci na to není vždycky čas. Osnova workshopu vždy předem připravena. Místo pro Vaše dotazy, názorné ukázky, detailní vysvětlení techniky jsou samozřejmostí.

TRX

Všestrannost, funkčnost a svalová zdatnost jako hlavní atributy cvičení na závěsném systému TRX. Benefity jsou nejen v redukci váhy, zpevnění středu těla, ale také získání potřebné fyzičky, která vám následně usnadní zvládnutí náročnějších cviků. Budete se cítit lépe jednak při tréninku v posilovně, tak i v každodenním životě. TRX také vřele doporučujeme Všem začínajícím cvičencům. Důvodem je libovolné nastavení obtížnosti daného cviku a to na základě sklonu těla, který při něm zaujmete.

 

 

BOX

BoxPraha – který Vás naučí nejen potřebnou techniku, ale také dostatečně poladí Vaší fyzickou kondici.
Lekce je vhodná jak pro začátečníky, tak pokročilé cvičence, nehledě na pohlaví či velikost bicepsu.
Kapacita 12 lidí. Doba trvání 60min.
Pondělí: 17:00 – 18:00
Čtvrtek: 7:15 – 8:15

Ve skupinách probíhá výuka boxerských technik a úderů, stínový box s využitím nástěnných zrcadel, řízený lehký sparing pro začátečníky, ostrý sparing pro pokročilé boxery, nácvik úderů do závěsných pytlů, nástěnných podušek, do úderových terčů a lap. Při rozvoji rychlosti a boxerských pohybových dovedností používáme kovové válečky, švihadla, tenisové míčky a plné míče.

Poslední částí tréninku je dynamické posilování, zakončené relaxačním cvičením pro uvolnění a zklidnění. 

Další služby

Posilovna

Osobní trénink

Bitevní kemp